İnternetten yazlığa karyola aldım. Neden ordan aldım? Çünkü alerjim var kumaş kaplı olmasın istedim ahşap modern yalın sade bir şeydi gördüğüm aldım. Ama alakasız zevksiz kaba bir şey çıktı kutudan biz de monte etmeden koliyi kapattık ve iade etmek istediğimi söyledim. Bir haftadır gelip alacaklar güya. Kimseye ulaşamıyorum devamlı sizi gün içinde arıycaz deyip aramıyorlar; bezdim artık. Üç bin küsur verdim ve beğenmediğim bir şeyi kullanmak da istemiyorum. Eşim takma napalım en kötü yeni alır onu da birine veririz üzülme dedi ama neden ya neden? Kanuni hakkım iade etmek ve kargonun da gelip alması lazım. Yapabileceğim başka bir şey var mı diye sormak istedim, sağolun.