Kızlar merhaba . Bugün tam 3 aylık olan bir kızım var . Bu ara kafama çok taktığım bi konu var . Kızım onunla konuştuğumuzda öpücük attığımızda vs gülüyor heyecanlanıyor . Yatarken çok uzun olmamak kaydıyla göz teması kuruyor . Kalabalık bi ortamda koltukta vs yatarken konuşulanlara heyacnlanıyor beğendiği kişinin onunla konuşması için agıu gıı vs gibi sesler çıkarıyor. Ama kucakta iken göz teması kurmuyor kesinlikle . Oyun halısında aynası var ordada kendisi ile gülüyor aguluyor . Bi yerde okudum göz teması kurmuyorsa dikkat edin diye ama . Göz teması derken uzun uzun mu bakıcak keyfi yerindeyken yatırınca göz teması kuruyor gülüyo . Birde seslendiğimde dönüp bakmıyo canı isterse bakıyo istemzse yok . Hoşuna giden bir nesneye takip ediyo ama onuda her seferinde değil