bukaga Kızlar dogumdan sonra 3. Aydayım Bir operasyon oldum şimdi kanamam var acaba yaradan mı yoksa adetmi oldum ayırt edemiyorum karnımda ağrımda var aslında. dogumdan sonra ne zaman adet oldunuz sütünüz etkilendi mi bi yardımcı olursanız sevinirim
busraer bukaga Ben 3.ayda başladı adetim doktoruma sorduğumda eğer mama ve anne sürü veriyosan erken başlarsın dediydi 3.4.aylarda dediği gibide oldum sadece anne sütü veriyosan 7 8 aylığı buluyo dediydi
busraer bukaga süt azalmıyo ama tadı değişiyomuş sanırım öyle duydum ondan bebekler red yapabiliyomuş sıkıntı yapma bi problem olmaz inşallah