Sumeyyebaglan İyi akşamlar. Bebek arabamı satıyorum sadece 7 veya 8 defa kullanıldı kesinlikle bi problemi yok tertemiz sıfır sayılır yağmurluğu her şeyi tam☺️
dios_gokta Sumeyyebaglan tertemız gercekten ablam arıyordu bugun aldı sız kaça satıyorsunuz ?uste kalsın👆
Sumeyyebaglan [url=https://resimyukle.link/i/mYdSV][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/mYdSV.jpg[/img][/url] [url=https://resimyukle.link/i/mYtfP][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/mYtfP.jpg[/img][/url] [url=https://resimyukle.link/i/mYvyg][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/mYvyg.jpg[/img][/url]
Sumeyyebaglan dios_gokta Hiç kullanmadım nerdeyse zaten. Orjinal fiyatı 1200 aşağıyada ekledim. Ben 800 diye düşünüyorum
Sumeyyebaglan Ürün bu. [url=https://resimyukle.link/i/mYImt][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/mYImt.png[/img][/url] buda özellikleri [url=https://resimyukle.link/i/mYqpE][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/mYqpE.png[/img][/url]
S-Nur Merhaba .Bu ürünün aynısı bana hediye olarak gelmişti ama maalesef hiç memnun değiliz bebek büyüdükçe manevrası zorlaşıyor yanı sıra arabanın kendi ağırlığı da fazla bebekle sürmesi çok zorlaşıyor.