Merhaba kızlar. Bebeğim 3 gün sonra 3 aylık oluyor. Bu zamana kadar güvenli bağlansın diye hep kucağımda uyuttum, zaten şikayetçi de değilim bu durumdan ama gece uykuları bozulmaya başladı. Ben de sırf uyusun diye bi ton destek kullandım pışpışlı süpürge sesi+kucakta gezinme+gezinirken ritimli sallama+poposuna pat pat derken destek anlamında ne ararsanız var yani bizde. Bir uyku düzeni var fakat rutinimiz yok. Bir de Artık yaşı gereği desteksiz uyuyabileceğini okumuştum. Nerden başlasam ne yapsam bilemiyorum bi akıl verin bana