oldugrs1 Alıştırma bardağından mı içiriyorsunuz? Benim de oğlum 9 aylık, su içmeye başladığından beri küçük bardakla veriyorum, minik bir yudum alınca hemen çekiyorum, isterse bir daha veriyorum. Suyu direkt ağzına verince ya da alıştırma bardağıyla onun da nefesine kaçıyor