Şuan ilk defa gazını cikarmadim çünkü zar zor memede uyudu. Bir türlü uyutamadim saatlerdir. Gazını cikarmadan koydum yatağına uyanmasin diye. İyi mi yaptım kötü mü. Vicdan azabi çekiyorum biraz biliyorum çünkü bağırsaklara inecek gazı. Ama gercekten cok zor uyuttum ( 2 buçuk aylık)