4 buçuk aylık bebeğim pişik oldu daha doğrusu poposundan sivilce gibi bişey çıktı kıpkırmızı arada kızarıklık geçiyo ama sivilce gibi olması geçmedi sürekli değişirim bezini mustela kullanıyordum penaten kullandım sudo krem en son eşim travazol aldı yok fayda etmiyor daha önce slepey kullanıyorduk şimdi molfix e geçtim slepey küçük sıkıyor die ondan mı acaba nolur akıl verin canım acıyor gördükçe