1 ay 14 günlük bebeğimin bugün boğazına şurup kaçtı. Başta sakindim. Her şey yolunda gibi gözükmekteydi. Yüzüne üfleme yöntemi ile nefesini kesip yutmasını sağlamaya çalıştım. Ancak işler tam aksine ilerleyip nefes alamaz hale geldi ve sonunda öksürüp kusarak bu durumdan kendi kurtuldu. Resmen anksiyetem hortladı. Normalde çok rahattım ama şimdi o anı düşündükçe fenalık basıyor ruhumu. Böyle durumlarda nasıl davranılır daha iyi bilmem gerekiyor. Yardım eder misiniz? Hemşire, doktor ya da bu alanda eğitim almış, deneyimlemiş herkesten fikir bekliyorum. Allah kimsenin başına vermesin. 😢