Evde göz teması gayet iyi aslında ama dışarıda bebek arabasındayken bazen hiç bakmıyor seslenince de bazen bakıp bazen bakmıyor. Doktora gösterdim videosunu ama çok kısa süre izledi ve heyecanlanması normal dedi ama benim bebeğim el hareketlerini sürekli yapıyor çocuk psikiyatrisine götürmeyi düşünüyorum bir bebek çogu zaman heyecanlı olup ellerini açıp kapatabilir mi😔