Korona testi pozitif çıktı 1 hafta oldu ilk zamanlar hastalıktan gözlerini açamıyordu ateş vs ağlaması normaldi şimdi hala çok huysuz ağlayıp duruyor gece 2 defa anca uyanan bebeğim şimdi geceleri net 20 dakikaya bir uyanıyor aşırı derecede ağlıyor karnı tok altı temiz su da istemiyor o an eminim ama ağlayıp duruyor bazen emziğini verince uykuya dalıyor bademde hiç susmadan bağırıyor ne yapacağımı artık bilmiyorum gerçekten şu an ishali falan yok bu arada bebeğime agrı kesici şurup veremiyorum genzine kaçıyor her yolu denedim olmuyor ne yapabilirim tecrübeli anneler ne olursunuz yardımcı olun bende hastayım ama 5 dakika oturup dinlenemiyorum ben nerede yanlış yapıyorum bilmiyorum yardımınıza ihtiyacım var