Aysun1983 Esiladal21 cuma günü 1. Dozu oldum aslında Eylül gibi olup kışa kafam rahat olur diye düşünürken yerli aşı çıkıyor dendi sonra yerli aşıya kalmak var 😃diye gittim oldum