AseLBebek26 Kizlar bebeğim dört buçuk aylık evimiz aşırı sıcak çok terliyor resmen su gibi sırılsıklam oluyor cinsi de azalmaya başladı havalar çok sıcak su veriyormusunuz ne kadar su veriyorsunuz sadece anne sütü alıyor bu arada
Miraycicek AseLBebek26 ben veriyorum 1 ay olacak neredeyse doktorumuz verin dedi çok sıcak Mardin çünkü o ne kadar isterse o kadar veriyorum yumuşak uçlu kaşık ile aslında alıştırma bardağı aldım ama onu dişlerini kaşımak için kullanıyor 🤣🤣
merve0128 AseLBebek26 ben her mamadan sonra çay kaşığı ile 3 4 kaşık veriyorum çok sıcak evimiz çocuk ter içinde kalıyor bebeğim 4 buçuk aylık
NNF19 AseLBebek26 40ından beri veriyorum hatt daha öncede olabilir, verilmemesi gerektiğine çok inanmıyorum ve katılmıyorum yazık bebektir dili yok söyleyemez. Heleki enfeksiyon falan atlattıysa bizim gibi
izmir35 AseLBebek26 ben vermiyordum ama o kadar sıcaklar başladı ki İzmir’de 20 gün sonra 6 aylık olacak 20 günden bişey olmaz diyerek başladım vermeye ☺️ Alıştırma bardağımız daha gelmedi ama biberona koydum gün içinde çay kaşığı ile verdim zaten istemedi mi akıtıyor belli ediyor bugün 120 ml kadar içti ☺️
Elifyaban @AseLBebek26 ver canım 2 aylıktan beri veriyorum suan su kaybı yasıyor cocuk ver günde en fazla 30 60 cc
ikiprensannesi_gul Elifyaban yaa çok erken başlamışsınız anne sütü alıyo mu acaba bende kararsızım bu konuda yaz bebeği ve daha 3 aylık olmadı ama yakın olucak aşırı terliyo falan versem mi
AseLBebek26 Miraycicek maasallah ona 😄 ben sadece iki çay kaşığı veriyordum günde az vetiyormusum sanirim
merve0128 AseLBebek26 aynen öyle gerçekten su kaybediyor sonuçta terleyerek sudan zarar geleceğini ben düşünmüyorum aksine su içmezse vücudu susuz kalır diye korkuyorum
AseLBebek26 NNF19 ben daha yeni vermeye başladım bir haftadır doktorum verme dedi ama çok sıcak evim çok terliyor
NNF19 AseLBebek26 benim doktorum enfeksiyon olayımdan sonra ver demişti, öncesinde de ver verme diyemem anne sensin anlarsın için rahat etmiyorsa az az içirebilirsin demişti
Coyness2020 AseLBebek26 sizin için demiyorum yanlış anlamayın ama mantıklı düşünüldüğü zaman suyun insan vücuduna ne gibi bir zararı olabilir ki doktorlarin her dediğini bu kdr dikkate almamak yada farklı algilamamak lazım suyu vermeyin demelerininin sebebi mide hacmi küçük olduğu için bebeklerin su sisirir sütle beslensin daha çok demektir. Çok sıcaklarda tabiki su verilmelidir yapılacak. Tek şey bunun dengesini kurmaktır
AseLBebek26 Coyness2020 aynen Can m bende mantığıma yatiramadigim ve çocuğum terledigi için vermeye başladım ama ne kadar vereceğimi bilemedigim için böyle bi post actim
Merve1203 AseLBebek26 kesinlikle verin. Ben 2 buçuk aylıkken bir çay kaşığı veriyordum sonra yavaş yavaş fazlalaştırdım.şimdi 4 aylık biberonla günde 2 3 kez veriyorum hava çok sıcak çok terliyorlar kendinizi onun yerine koyun
Merve1203 AseLBebek26 valla şu kadar desem yalan olur ben veriyorum 2 3 yudum çekiyor diyim ben size. Ml olarak hiç dikkat etmedim. Sabah öğle akşam şeklinde emzirdiktwn sonra veriyorum 2 3 yudumda su içiyor .
GozdemHilal Ben de veriyroum ama zorla hiç sevmiyor biberonla hiç içmiyor kaşıkla veriyorum 5-6 kaşık ama daha fazla vermem lazım biliyorum.Cok terliyor çünkü ve sabahki cisi de sarı oluyor