Prensannesi8 İyi Akşamlar Anneler Hediye Bir Elektrikli Beşik Geldi Fakat Pilini Bulamıyoruz Araştırıyoruz Ama Bulamadık Kullananlar Yardımcı Olursa Sevinirim ❤️Şimdiden Teşekkürler 🎈[url=https://resimyukle.link/i/mU51x][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/mU51x.jpg[/img][/url]
Tatlican Tatlican Ben kullandım 3yıl oldu ama pili yok diye biliyorum kablosu vardi takiyorduk öyle çalışıyordu