morcicegim Kızlar merhaba kulağa tuhaf gelebilir. Ben bebeğimin adına banka hesabı açıp onun harçlıklarını ve elimden geldiğinde para biriktirmek istiyorum. İş bankasında böyle bir hesabı olan var mı. Hangi evraklar lazım. Bilgisi olanlar hadi yorumlara 🤔🤨
Woody morcicegim Bebeğinizin kimliği ile hesap açtırabilirsiniz. Her ay para yaptırabilirseniz en güzeli bireysel emeklilik
Tabis2020 morcicegim kuveyttürkte var böyle bi sistem 150 TL yatırıyorsun aylık devlette 40 TL yatırıyor bi araştır istersen
Kbrbydk morcicegim cuma günü garantiden açtırdım bende. Bireysel emeklilik tavsiye etti temsilci ama belli düzenli ödeme olmayacağı için normal hesap istedim.sizin ve bebeğin kimliği yterli oluyor.
Woody morcicegim Her bankada bireysel emeklilik var üstteki arkadaşın bahsettipi gibi ama çocugum için bes şu an sadece 2 kurumda var https://www.anadoluhayat.com.tr/bireysel-emeklilik/urunlerimiz/cocugum-icin-bes
Deletedmom_26 morcicegim 18 yaş altı için işlem yapilmiyo ki kendi üzerine açıp orda biriktirebilirsin yani bizim öyle olmuştu kardeşim adına açmak istedik banka kabul etmedi babamın adına açıldı üstelik 225 lira sen yatır banka veya devlet odemesi 25 lira ek koyan bı durum du ama 3 veya 4 sene sonra parayı aldığında banka faiz dahi koymamisti iyi araştırın derim 2500 lira bile toplanmamisti bizim hesabimizla 5000 lira olur demiştik babam bankada resmen şok yasamısti iyi araştırın
Bskulku Deletedmom_26 babam kızım için açmak istemişti bebeğe hesap açamayız annesi yada babası adına açılması lazım demişlerdi şimdi yorumları okuyunca bende şaşırdım ne çok kişi açabilmiş 🙉
[silindi] morcicegim Biz iş bankasından açtırdık oğlumun adına. Kumpara veriyor anahtarı onlarda kalıyor. Doldukça gidip açtırıyosunuz. Hesaba yatıyor.
1Melodi morcicegim benim eşim artırmıştı bide çok tatlı Bi kumbara veriyorlar bizde uc beş atıyoruz kumbara dolunca bankaya yatırıyoruz bu arada kumbara çok minik
Deletedmom62626 morcicegim ben 2 çocuğuma da iş bankasindan açtırdım hem TL hem Euro hemde dolar 2 tane de küçük kumbarimiz var kimlikleri yeterli oluyor
Mom081 morcicegim morcicegim yok niye tuhaf gelsinki güzel fikir.is 18 yasina gelince cekebilsin sadece diye bende actirmayi dusunuyorum 4 aylik bebegime 🤗