Zelihadefne benim bebeğim çooook huysuzdu Allah a şükür biraz biraz düzeldi ataktan sonra dış çevreye daha ilgi duymaya başladı 🙏 ama uykular bambaşka bir boyut aldı 2 aylıkken falan 5 6 saat uyurdu ama 4.ay atağından sonra saat başı kalkmaya başladı bu süreci iyi yönetmek lazım sanırım