6 aylık bebeğim. Ben de bir tek bez üstüne şort tulum giydiriyorum. Hafif esintide daha rahat uyuduğunu farkettim bir de. Yine de terleme ihtimaline karşı direkt esinti gelmeyecek ama serinliğini hissedeceği bir yere koydum yatağımızı. Bir de o nasıl giyinirse ben de öyle giyiniyor ve ortunuyorum. Usuyup veya terleyip uyanirsam onu da kontrol ediyorum böylece.