2 yaşında oglum herkese vuruyor istedigini yapmiyorsam bana öyle bir vuruyor ki şuan konusmuyor bir kaç kere kelimesi var sadece ama sokakta parkta yanına başka çocuklar falan yaklaşınca vuruyor sinirlenince bize vuruyor etrafına bakıyorum yaşıtları hiç böyle değil kendini böyle mi ifade etmeye çalışıyor diye düşündüm ama yasitlari da bu kadar hareketli olanlar var ama bir benimki böyle insan içine çıkamaz oldum kimseyle oyun kurmaz yanına gelen herkese vuruyor nasıl vezgecirbiilirim böyle olanlar varmı herkes artk diyorki sende ellerine vur yapma dye diyorlar ama bir kaç kere yaptım yine aynı şimdiden böyleyse ilerdede böyle oluyor diyorlar bir komşum var 6 yaşında oğlu var oda küçükken böyleydi şimdi tekme tokat bana vuruyor dyor 🤦