Torbalı Yazıbaşı nda oturuyorum bugün saat dört bucuga doğru yıkıliyordu burası. Hortuma çevirecek diye çok korktuk bahçedeki ağaçlar eğilip kalktı resmen yarım saat sürdü 🥺 video çekmişim resim olsa atardım. Gören var mı başka ilçelerde oldu mu acaba böyle şiddetli