Edalikuzusu biletinizi alırken bebek arabasınıda gösterin poşet vercekler,sonra uçağın kapısına gittiğinizde yani uçağa girerken yardım istersin tek olunca herkes yardım ediuor zaten,arabayı poşete koyuyorsun oradaki görevli alıp uçağın bagajına koyuyor,uçaktan inince oradaki görevli yine uçaktan çıkarken yere koymus oluyr