Pelvan başkasına hediyeyi bile , eşinize aldiriyorsa pes yani. Tatile yolculuğa gidecek , onun yaşadığı yerde bardak mı satilmiyormus. İhtiyaç olur , tabii evlatların elinde varsa ana - babaya yardım ederler . Ama sizin kayinvalide alayımda ne olursa olsun derdinde. Ne bileyim insan gelininden utanır.