Merhaba, eşim orkide almış. Ama ben nasıl bakılacağını bilmiyorum. Umarım kurutmam 😒 Kaç günde bir ne kadar sulamam gerekiyor? Dikkat etmem gereken bir şey var mı? Ve yaprakları ne kadar sürede dökülüyor? Tekrar açması ne kadar sürüyor ? Şimdiden teşekkürler ☺️