37 de 2200 doğdu bebeğim bana hep küçükler daha iyi toparlar dediler ben hep beni avutuyolar sanırdım, gerçekten öyle oldu 3. Ayında ortalamanın üzerine çıkmıştı şimdi 9 aylık 10 kilo saate bakmadan her istediğinde emzir güzelce gazını al ama boool bol emzir hemen toparlayacak canım