Bugün 40i çıktı ama 2 haftadır sürekli ağlıyor yatağına koysam ağlıyor kucağıma alınca biraz pış pış yapınca susuyor kucağımda uyuyor meme istiyor veriyorum biraz emip itiyor memeyi ve sürekli ikiniyor çıldırcak gibiyim kucağımdan indiremiyorum ilk tecrübem . Doktora sordum bir süre takip edin geçmezse getirin dedi neden bu kadar çok ağlıyor 😔 gaz damlası da kullanıyoruz