Cheddar merhaba . Benim oğlum 7 aylık ama ek gıda yemiyor zorla ağzına 3-5 kaşık tıkıyorum. Ya ağzını kitliyo ya da ağzında bekletiyor . Genelde hep emmek istiyor . Tecrübeniz varsa bana fikir verir misiniz ? 🙁 sizde yaşadınız mı bu sıkıntıyı acaba . Bir de suyu halen kaşıkla içiriyorum . 0-6 ay avent biberonu vardı elimde onu ek gıdaya geçince verdim ama midesi bulanıyor biberonu da istemiyor. Siz su içn habgi biberonu kullanıyorsunuz öneriniz varmı ? Çok soru sordum, hakkınızı helal edin