[silindi] Rizede yaşıyorum köyümüz var geçen sene köye götürüp bi güzel bol köpük yıkadım halılarımı ama bu sene yıkayamam diyorum çocuk durma çünkü 🤷🏼♀️ siz halılarınızı nasıl yıkıyorsunuz kızlar ve ne kadar sıklıkta ??
ikibebeklibirannee [silindi] Halı yıkamacıya veriyorum miiiis gibi geliyor. ne boş su israfı,ne kendimi yoruyorum
Bayanironi [silindi] Ben mecburiyetten halı yıkamaya veriyorum. 40 tane yere gönderdim bi adam akıllı temizleyemiyorlar
Nrgs [silindi] yılda iki kere halı yıkamaya veriyorum mis gibi de oluyor hiç uğraşamam kendim yıkamakla 😁
Mom62636362 [silindi] hiç kendim yıkamadım, yıkamam zaten kollarıma, sırtıma, bileklerime, ellerime yazık 🤷 hep gönderdim, bazen memnun kaldım, bazen ise kalmadım ama göndermeye devam edicem tabiki
Tortilla [silindi] halı yıkamacıya verıyorm elde yıkamak hem zor hem su israfı hemde yıkamacı kadar temız olmuyo
nurus91 [silindi] senede 4-5 defa yıkatıyorum bakıyorum güzel yıkanmamşsa memnun değilsem arayp söylüyorum tekrardan yıkayp getiriyorlar
Cheddar [silindi] evlendiğimden beri yıkamacıda yıkanıyor. Mis gibi sabun kokulu tertemiz oluyo. Yılda 3 defa veririm yıkamaya. Deneye yanıla iyi yıkamacı buldum :)
Xyz26 Nltka onları da kuru temizlemeye ver bacım kıyafetler ile birlikte evede bi robot süpürge ohhh mis😂
[silindi] [silindi] tanıdığımız yıkamacımız var veriyorum mis gibi oluyor valla ha vermedigim zamanlar olursa eşim var ayiptir söylemesi oda çok güzel yıkar 😂🤭
Deletedmom_29 [silindi] güvenmiyorum ama yikamaciya veriyorum çünkü yıkayacak yer yok hadi sizin gibi bir yere götürüp yikasam asla yikamaya gücüm yetmez bir halıyı bile
3children1mom [silindi] Yilda 2 defa yıkatiyorum. Bir bahar gelince bir de kışa girerken. Cok güzel yıkıyorlar. 10 tane halıyı 120 ye yıkatmıştım en son. M2 fiyatı 4 tl Aslında kışın da yikatmak isterim ama 1 haftada anca kuruyorlar o zamanda haliyle soğuk oluyor çocuklar üşüyor.
Mom62636362 3children1mom kız ben taşındım ya Kayseri’den 🤭 karcan diye bir yere veriyordum, güzel yıkıyordu ama öyle aman aman sayılmazdı yani