Melike148 Kızlar 37 5 de 2740 gram doğduk ıkı gün sütüm çok azdı sonradan çok şükür arttı sadece anne sütü veriyorum 8 günlük olduk bugün 1 ay sonra ne kadar olur acaba kolay toparlanır mıyız
Minikyavrum75 Melike148 bnde tam 37 de doğum yap4ım 3 kilo doğdu şu an 28 günlük olduk p.teş aşımız var saplık odağında kilo alımını merak ediyorum sadece emziriyorum bnde
Smyra30 Melike148 benim kızımda 38+2 de doğdu 2500 kilo 20 gün sonra gittiğimde 3600 olmuştu doktor şaşırmıştı 2 kere tarttti sadece anne sütü mü diye sormuştu minyon bebek daha çabuk toparlanıyor diyorlar doğru sanırım
nazatamina Melike148 saat tut iki saatte bir emzir bol proteinli beslen hemencecik buyur Allahin izniyle
Rainyellow Melike148 36+5 te 2270 doğdu 🤷🏻♀️ Üstüne sarılık oldu 1 aylık olduğunda 4200 kilosu 😅 sarılık olduğu İçin 1.5 2 saatte bir emzirmiştim hatta 30 cc sağıpta veriyordum beslendiğinden emin olmak İçin sonra bir baktık 4200 dü hepimiz şok geçirmiştik 😂 2. Ay 5475 kiloyduk 3. Ayda 6.500
EbrarBilgem Melike148 37+5 de 2,270 gram doğdu bir ayda 1,5 kilo almıştı minyon bebekler daha çok kilo alıyo bence 🤷🏻♀️
Kalbimmm Melike148 canım bende aynı hafta da doğum yaptım günü bile aynı 2500 kilo doğdu biraz da ödem attı çok zayıflamıştı ama 1 ay sonra toparladı sık sık emzir stres yapma
3MelekAnnesi3 Melike148 2900 dogdu oglum 1 aylıkken 4 bucuk 2 aylıkken 5 bucuktu ama smdi görsen tıg gibi 15 aylık 10 kilo 😂😂
Ohaezgi Melike148 of mükemmel şekilde toparlanıyo zayıf doğan bebişler canım benim kızım tam 39+1de doğdu 2.820 kg 1 ay sonra 3.450 di şuan 4 ay 18 günlük ve 7.250 biraz tontiş kızlara göre önden gidiyo 😂