17 günlül bebeğim var. 2500 gram doğdu en başından beri mama veriyoruz. Şuanda da emziriyorum sonra mama veriyorum ama mamayı yerken sanki hiç emmemiş gibi çok aç yiyor. Bebeğimin aç kalmaması için mama vermek zorundayım ama burda mama ile ilgili yazılan yorumları okuyunca da üzülüyorum. Bizim gibi mama kullanan var mı acaba ne düşünüyorsunuz mama hakkında