İkizlere yalnız bakan anneler nasıl baş ediyorsunuz ben de yalnız bakıyorum dört aylık oldular maşallah günden güne daha mı zor oluyor sabah beşten akşam saat ona kadar ayaktayım öğlen bir saat uyku ya var ya yok belim kopmuş gibi ağrıyor ikizler hep böyle mi olacak Allah hepimize bağışlasın 🙏🏻