Seymaozbek Merhaba anneler yiğenim anne sütü ve devam sütü ile besleniyor anne sütü yetmediği için . Ancak malesef biberonla asla almıyor ablam şırınga ile veriyor biberona nasıl alıştırabilir öneride bulunursanız çok sevineceğiiiiz 🤦🏻♀️
Mirosunannesi Seymaozbek hangi biberonları denedi ? Lansinoh kullanıyoruz 0-6 ay . Gece memesini verirken uyku arasında çıkarıp ağzına biberonu soksun uykuluyken anlamaz belki
ryudefne Seymaozbek valla bende alıştırmakta güçlük çekiyorum almadıgımız biberon kalmadı …işe başlayacagım be yapacagımı şaştım