Ayazege06 boşanma denilince sadece çocukları düşünüyorum nasıl olacak diye, yanlış anlamayın lütfen, daha çok küçük o yüzden çocuğu düşünüyorum. Tabiki siz daha çok düşünüyorsunuzdur. Herşeyin hayırlısı olsun. Rabbim çocuklarımıza sağlık versin, iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah. Benim eşim tarafından da kimse gelmez, daha 2 buçuk yıllık evliyim küçük bebeğim var. Gerçi mükellef bi sofra hazırlayıp çağırırsam gelirler, ama bebek doğdu bu kıza bi tencere yemek yapıp götüreyim diyen olmadı kayınvalidem torununh hastanede gördü sonra başka şehire gezmeye gitti evime gelmeden. Bebek 1 aylık oldu öyle geldi. Sonra gelin niye surat yapıyo oluyo.