Minikannesiii0655 ilk 2 ay emzirebildiğin kadar bol bol emzir,biraz uykusuzluk çekebilirsin ama 1 saat emmek istese de emzir 2 saat emmek istesede emzir.karnı doydu neden ağlıyor diye düşünme,mesele sadece aç olmalarından değil,sadece anneye güvenip anneden ayrılınca korkup ağlıyorlar.o yüzden biraz yapışık ikiz gibi gezeceksiniz.bi müddet.2.ayın sonlarına doğru zaten kendisi memeyle arayı açmaya başlıyor dışarıya vermeye başlıyor ilgisini azar azar.o yüzden ilk 2 ay bağ açısından çok önemli.bazen bıkıyorsunuz ama yapacak birşey yok.