Esiladal21 Kızlar emzirme döneminde kaç kilo verdiniz ve ekstra birşey yaptınızmı bide kızlar Doğumdan ne kadar sonra diyete başladınız
Mom05273 Esiladal21 72 ile doğuma girdim bebeğim 1 buçuk aylık ben 62 kiloyum ekstra birşey yapmadım zaten yapmaya zamanm olmadı aksine buldugumu yedim vakit buldukça
Glyernz Esiladal21 71 ile doğuma gittim şuan 62 kiloyum bebeğim 3 aylık vermem gereken daha 4 kilom var. Fırsat buldukça spor yapiyroum ama ne bulsam da yiyorum o yüzden veremiyorum 😊
Ayazimmm hiç vermedim aksine aldım süt olsun diye herşeyi yedim😂 nekadar saçma aslında. Sadece su içmek bile arttıyor sütü
Esiladal21 Ayazimmm Mom05273 Mlke301020 bende kızlar 95 ile hamile kaldım 108 ile Doğum yaptım şuan 94 kiloya düştüm Daha bebeğim 28 günlük diyet yapamıyorum ama dikkat etmeye çalışıyorum
Twinsmomee 62 kiloyla hamile kalmıştım 82yle doğuma girdim bir hafta içinde 72ye düştüm sonra biraz dikkat ettim yediklerime (çok tatlı yiyordum çünkü) 65e düştüm biraz diyet sporla biraz daha vermek istiyorum ama başlayamadım bir türlü 😄
Sermec27 Esiladal21 9 gün önce dogum yaptım 47 kıloyla hamile kaldım 55 le doğuma girdim 8 kılo aldım su an 49 kıloyum ama hedefim 56 57 civarı olmak inşallah 🤲 🥰 😁
mombeto Esiladal21 7 ay oldu doğum yapalı. 58 ile hamile kaldım 70 le doğurdum. Doğumdan 10 gün sonra 62 ye düştüm. Şu an 65 im. Şu 5 kilo yapıştı bi gitse de kurtulsam🤦🏻♀️