Bayancokbilmiss 5 aylik olduk mama içiyor bu ay asla biberon kabul etmiyor bende mamasını kaşıkla veriyorum içiyo acaba kaşık mama verebilir miyim
1anne_1oglus_35 Bayancokbilmiss ben hero baby veriyodum kaşıkla çok fazla yemedi daha tam oturmadığı iççn mamsına koyuyorum artık
Enfalmina Bayancokbilmiss bende daha başlamadım tam 5 aylk olunca başlıcam ama burda okuduğum kadarıyla hip organik tam tahıllı maması varmış onu övüyolardı