Mayıs başında doğum yaptım 17 gunlukken hava güzeldi yarım aatliğine ciktik. Annem de yanımdaydı. Yani hava aşırı sıcakken çıkmayın. Bir de uzun uzadıya kalırım diye düşünmeyin bebek huzursuzlanabilir :) minik bi piknik, ufak yürüyüş size de bebeğe de iyi gelir. Elalem her zaman konuşur bosverin