Kızlar bebegım 5 aylık 1 1.5 aydır gazı da ıdrarı da dıskısıda cok fena kokuyor bugun bezini actım genıtal de hafif kokuyor belki bezin içinde kaldığından olabilir o ama bilmiyorum test yaptırdık hıcbırsey cıkmadı temiz sudda veriyorum 5 aylık ama kucuk bıberonunu hepsini ıcıyor neden sizce