11 gün önce sezaryan ile doğum yaptım kızlar ama sütüm olmasına rağmen göğüs uçlarım olmadığı için bebeğimi emziremedim silikon uç denedik onuda tutmadı, ertesi gün ebeler gelip denedi çok aglattıp zorladılar ama yine olmadı bir baska ebe akşamına denedi o da tutturmadı ve zorladı busfer bebegm iyice inatlaştı artık memeye yaklaştığı an ağlıyordu , ikinci gun hala ememediği için mama vermemi soylediler en büyük hatayı orada yaptık biberonla verdik ona alıştı eve geldiğimizde naptıysak emmedi 2 kez emzirme danışmanına gittik ama onlarda tutturamadı , herseyi denemeye çalışıyodm eds sistemi aldık silikon ucu takıp eds sisteminide ucun icine yerleştirdik ucun icine süt saldık bebegn agzina tutturduk boylece cekmeye başladı sizlerede fikir olması İçin yazmak istedim