alchn normal çok daha iyiydi eve geldiğim andan itibaren ayaktaydım ama bence ikisinde de fark yok sezaryen olduğumda 3 haftada ayağa kalkıp işlerimi yapabiliyordum rahat oturup kalkabiliyordum normalde ise tam tersi oldu işlerimi hemen yapabiliyordum ama oturamıyordum bir de kalça kemiğim çok ağrıyordu iki hafta sonra fizik tedavi uygulayacaklar doğumda kalça kemiğim çok zorlandı ve bacağım ayaklarım çok ağrıyor ama hangisi daha kolaydı dersen sezaryen daha kolaydı oğlum şu an 2 aylık ve hala dikiş ağrıları yaşıyorum ilişki çok zor oluyor, sezaryende hiç zorlanmamıştım ilişkiye girmekte haftaya doktor kontrolü var bakacaklar neden hala geçmedi dikiş ağrıları diye