zeynepduha Bebeğim 2,5 aylık sadece ayakta emzirebiliyorum onu bazen onu da başaramıyorum kızarıyor ağlıyor itiyır mememi neden böyle ve düzelir mi bu durum 😔
Miranbebek34 zeynepduha aynı durumdayım ama bizimki 5 dk emiyor ayakta bile olsa sonra elleriyle geri itiyor beni çok ağlıyor
zeynepduha plakayerli ben ayakta oluyorum bütün evi gezdiriyorum emmesi için oturduğum an ağlıyor memeyi itiyor
Miranbebek34 zeynepduha banada herkes öyle diyor ama başka çare yok yani anca konuşur zaten millet benimki emmek istemeyince bile zorla emzir emzir diyorlar uyuz oluyorum
plakayerli Miranbebek34 bizimki emse de doysa da memeden ayrılır ayrılmaz aranıyor hala emzir emzir diyenleri boğmak istiyorum