10 aylık olucaz bu Zmana kadar anne sütü aldı bebeğim ek gıdaya 6. Ay da başladık tadımlarla ama sonrasında ne hazırlarsam bebeğim yemek istemiyor diliyle geri çıkarıyor doktora götürdüm kilosu iyi dedi doktor ısrarcı olma yemiyorsa ama hep dene dedi her gün deniyorum yemiyor işte sadece yerse ev yogurdu meyveli yoğurt yiyor çorba yapıyorum onu bile zor içiriyorum ne zaman artık düzgün bi şekilde istekli yemeğe başlar cok canım sıkılıyor üzülüyorum bu duruma 😏🤦🏻♀️