Gizem9565 kızımı 1 uykuya düşürmeye çalışmıştım çok uyuyo diye çünkü 17 aylık olcak doktorumuz bana kızmıştı parkta çok yorduğunu söylüyosun gelişiminin iyi olmasının sebebi uyku Bırakta uyusun diyip kızmıştı uyku gerçekten önemli özellikle saat 22:00 03:00 araları