Herkese merhaba bebeğim ek gıdaya başlayalı tadımlarla birlikte 2-3 hafta oluyor. Kaka problemi hiç yaşamıyorduk her gün düzenli yapıyordu. Ancak son 2 gündür yapmıyor bugün 3.güne giriyoruz. Herhangi bir huzursuzluğu veya karın şişliği yok ancak daha kaka yapmadı… her gün de meyve (kayısı-elma vb) ve yoğurt tüketiyor yani kabızlık için yulaf da dahil özen gösteriyorum tüketimine… acaba yaşayan ve önerisi olan var mıdır? Teşekkürler