Deryadila25 Kızlar kızım 4 aylık oldu ve bugunden itibaren sallanan beşiginde degil de yatagında yatırmaya alıştırmak istiyorum ilk kez uyuttum40 dakka yattı ama size sormak istedim kac saat ayık kalmalı bazen 3 saat falankalıyor artık bi düzen kurmak istiyorum
Melekkk95 Deryadila25 keşke düzen olsa bizde 4 ay 1 haftalığız kızım sadece gündüzleri iki kere yarım saatlik uyku yapıyo
Kaganalis Deryadila25 biz yarim saat uyu 1 saat uyanik gez sonra mizirdan sonra gene yarim saat uyu zirt diye kalk. Yarim saat diyorsam 15 dkkasi memede cekincede 10 dkk anca uyur. Memede uyudugu icin karninida doyurmuyo galiba saat basi ayni seruven. Uyku ve beslenme cok karisti bizde ic ice.
Elifsrslmz Keşke düzen olsa çok güzel olur paşam ne zaman uyumsk isterse o zmn uyuyor uyanıyor kendi kendine uyumasını çok istiyorum ama henüz hazır değil sanırım
Elifsrslmz Deryadila25 bizde de durum aynı öyle enerjisi yerinde ki benimde kolumu kaldırmaya halim yok