Kızlar uzun zamandır yüzüklerini nereye koyduğumu bilmiyordum az önce buldum. Sözde taktığımız alyans biraz kararmış ve tektasim parmağımda dönüp duruyor. Alyansimi yenisiyle değiştirmek istiyorum. Üste para vermem gerekirse değiştirmem. Ama tektasi küçültmek istiyorum ya. Kesilen parçadan herhangi bir para alınıyor mu? Yani çöp mu oluyor yüzük yaptırma parası vercem ama kesilen parçanın bana bir faydası olmayacak mı?