Enderziyagil tontisbebegim ya kışın 2 3 gün yıkanmayınca bende koklardım hafif kokardı ama içime çekerdim o kokuyu güzel gelirdi. Şimdi asla içe çekilecek bi koku değil 😂😂
Enderziyagil Zhnce işte benimde moralim buna bozuldu ya geçimi değilse hayatının her döneminde girdiği ortamda kokusuyla hatırlanan olur belki 😞
pembeninkurku Mommysharkdoodoodoodoo ay benim kızımın da ayakları kokuyor hocam tuzlasam iyi gelir mi🤪🤪🤪🤣🤣🤣🤣 şaka bir yana 5,5 aylık bebeğimin ayaklar feci kokuyor🥵😂😂 bebek bu bebek nasıl ayağı kokar🥴😂
Mommysharkdoodoodoodoo pembeninkurku bence çorap içinde çok kalıyorsa kokar ara ara havalandırmak gerekiyor ve terleyince kokar malesef kuru kalmalı çok kalın giydirmeyin yazlık çoraplar giydirin ve gün içinde değiştirin
Yica Enderziyagil birşey soracam benim bebeğim 27 günlük ve havale isindigindan beri çok rahatsız acaba ne zaman kısa kollu giydirebilirim. Sıcaktan kızardı üstünü önce örtmeye çalışıyorum ama kısa kollu bisiklet giydirsem daha rahat edecek sanki
pembeninkurku Enderziyagil ben asla çorap giydirmem giydirsem demek ki kokudan duramicaz🤣🤣🤣 sizin dediğiniz gibi böyle ekşimsi tuhaf bir koku oluyor ayaklarında çorap giydirmediğim halde😂
pembeninkurku Mommysharkdoodoodoodoo kışın bile çorap giydirmezdim halâ daha öyle ayakları hep çıplak ama havalardan dolayı böyle galiba terden duramıyor çocuk
Srnsrnsrn Enderziyagil bizimki üç aylık o da öyle kokuyor hatta kokan bebek mi olurmuş dedim boynu, ayakları ekşi ekşi😂 ama abartmışsınız sanki olur öyle
Enderziyagil Srnsrnsrn hayır ya abartı değil. Örnek kıızım yanımdan geçsin koku geliyor uzaktan bile gidip koklamama gerek yok nden abartym
Asel_sahra Bebeklerin boyun altinda beyaz bisey birikiyo o kokutuyor belki bizimkinin de avuc ici surekli kirli kıl var
Enderziyagil Yica neden bekleyesiniz ki hava sıcak yani sonuçta direk zıbın yeter uyurkende ince bi müslin yeterli olacaktır
Srnsrnsrn Enderziyagil yani kokabilir bizde kokuyoruz her gün yıkadığımız oğlumun boynunda her gün kokulu pislik çıkıyor çocuk bunlar. Büyüdükçe deodorant prfğm ile tanışır hallolur
Enderziyagil Yica yok yok hiç korkmayın yeterki cereyanda kalmasın elinin ayağının soğuk olmasına Aldanma. Çocukları bide sıcağa alıştırmamak lazım ilerleyen dönem için. Zıbın idealdir bu havada