_elmaliturtam benim kızım da 7,5 aylık otururken emeklerken sürekli düşüyor 😔 hatta şimdi koltuğa tutunup kalkıp yürüyor bi kere ayakta bile düştü. Bu geçiş dönemi çok zor ya boşuna dememişler düşe kalka büyür diye. Beton, fayans değilse bişey olmaz Allah ın izniyle