Kızlar sabah test verdim korona için . Normalde evden bile cıkmazdım eşim işe gidersi sadece dün bir hastalandım . Halsizlik ates vucud agrısı eklem agrısı kı şuan daha da artı ateşim 37,9 düştü bi ara 38,8 gördük . Sonuçu bekliyoruz ama hayatımda böyle bir agrı hic görmedim ben baçaklarım sanki kopacak ateş desen heryerim agrıyor korkuyorum oğlumu emzircek zor güçüm var . Kendi annem kardeşimde 2 gğn içinde doğurcak bebegimiz olcak 😇 kaynanam da geliyim falan demedi inşallah korona degilsin üşütmüşündür dedi yoksa bebege kim bakacak nasıl tek bakacan dedi . Bu agrı neymiş böyle şimdi ne olcak bilmiyorum saolsun eşim destek oluyor ama agrı çok kötü sanki ölcem