burjuvaanne 20 gunluk olduk , normal doğum yaptim ve haliyle belli bir basincla ciktigi icin basinin sol tarafinda 1 ₺ eninde hafif bi ödem var doktor ve ebeler zamanla geçer diyor sizdede oldumu ve ne zaman gecti? Hepinize iyi gunlerr🖐🏼☺️