Bende doğum yaptığım gün pozitif olduğumu öğrendim çift maskeyle emzirdim bebeğimi, benim bebeğim test olmuştu negatif çıktığı için fazla temas halinde bulunmadım, emzirdim yatırdım öyle düşün, bide sadece oksapar kan sulandırıcı kullandım onun dışında ilaç almadım emzirmek istediğim için. koku kaybım 2 buçuk ay oldu çok hafif geldi bebeğimin altını alırken kakasını bile almıyodum düşün ama yavas yavas gelmeye başladı çok geçmiş olsun 🌸