Mba0806 canım sanırım mastit olmuşsun ben de oldum vakit kaybetmeden doktora git. Hele morarma aşamasına geldiyse sonrası kötü olur tek önerim göğsünü bosaltman bebek emsin arkasına hemen sağ ıslak bezle kompres yap ve vakit kaybetmeden doktora git mastit diye aratırsan görürsün canım trhlikeli bir durum. Bizim tavsiyemiz bir yere kadar doktor en iyisini bilir